вторник, 3 август 2021 г.

Време е да помислим, другари

 Цяла година Христо Иванов не слезе от телевизионните екрани и новинарските сайтове.

Цяла година обясняваше какво трябва да се направи и как да стане, как трябва на всяка цена да се свали Боко, а после - ще мислим. като кукувичка от стенен часовник не спря с мантрите "промяна", "да си върнем държавата", "съдебна реформа",  "смяна на Гешев", "да изолираме ГЕРБ от властта"...

И ето, дойде време да си сърба попарата. Слави го постави пред неприятния избор от две губещи опции: да подкрепи или да не подкрепи проектокабинета на ИТН, за който ДБ няма думата. Кабинет, скроен открито и демонстративно по модела на НДСВ и ранния Борисов.

И какво направи Христо Иванов? Обяви, че ДБ щели да кажат "другата сряда", защото били "високо демократична коалиция" и трябвало "всички партии да си обсъдят и решат". Колко удобно! Аз бях дотук, вие, другари, сега седнете да помислите какво да правим!

Малко като в трансформиран вариант на известната приказка.

Кой да се снима с протестърите в овувузелена София?

Христо Иванов: Аз!

Кой да отиде в "Панорама" да похвали Рашков и правителството на Радев?

Христо Иванов: Аз!

Кой да говори в сутрешния блок на БТВ за бъдещото общо управление на "партиите на протестите" с незаобиколимата роля на ДБ?

Христо Иванов: Аз!

А кой да каже ще подкрепи ли ДБ правителството на партньора си в изчегъртването?

Христо Иванов: Е, все аз, айде сега някой друг, седнете там и мислете малко и вие!

Няма коментари:

Публикуване на коментар